Böj

Körde knäböj på Musclezone med bl.a Kalle Lane, Espenkrona och min Syrra här i Malmö igår..Riktigt kul! kommer träna där på Söndagar nu 10 veckor framåt! Bästa är att jag var en av de minsta och klenaste så det är precis vad jag behöver!!

kände mig dålig i halsen och pulsen sköt i höjden så jag avbröt efter knäböjen när de andra skulle påbörja marklyften..
ska försöka få med nån bild och kanske film nästa vecka.
av samma anledning har jag avbrutit dieten tills jag blir helt frisk..det är illa nog att försöka gå upp i vikt när man är frisk..men med ont i halsen så..nääääääääääääääääääääääääääääääää!

gonatt!


Kommentarer
Postat av: sis

Bli friiisk :)

2011-03-10 @ 06:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0