I´m Back!!!

dags för första träningspasset sedan 21:e februari!!!!
Ska bli så jäkla kul! klubbmästerskap nästa Lördag så det är hög tid att komma igång..då är det bänkpress, chins, dips och Rodd som det ska tävlas i! =)

fruktar en sjuhelvetes träningsvärk så jag kommer lägga upp träningen såhär ungefär.

idag..väldigt lätt så jag får lite blodgenomströmmning så musklerna vaknar
bänkpress 100kg 8reps 5 set
Dips +20kg 8 reps 5 set
Axelpress 50kg 8reps 5 set
Bicepscurl 40kg 8reps 5set
Chins KV 10reps 5 set
Knäböj 100kg 8 reps 5 set

Lördag..vila

Söndag:
Knäböj, Marklyft, hyfsat tungt..får känna mig fram lite men ska ha träningsvärk 5-6dagar iaf

Måndag:Bröst, triceps (bänkpress 5*5 120kg sen ett par högrepsset på 90kg till att börja med)

tisd: Chins, Biceps, Rodd

sen vila och träningsvärk i hela kroppen fram till Lördagens tävling

40 min kvar nu!!!!!!!!! =)=)=)=)=)=)=)

lite födelsedagsmaskeradsfest ikväll..ska klä ut sig till något som börjar på första boksvaten i ens namn..blev Tandläkare för mig!!!
Tagga nu till och ha en underbar helg mina vänner!!! BOOOOOM-STYLE!


Kommentarer
Postat av: Alex

Nice! kör hårt och lycka till på klubbmästerskapet! :D

2011-03-18 @ 16:28:45
Postat av: Mojje

Tja!

Grymt bra blogg!

Tänkte bara höra om du brukar periodisera din träning? hur många rep? och hur lång tid?

2011-03-18 @ 19:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0