NEJ!

Jag kommer inte tolerera kommentarer som antyder på eller anklagar mig för att använda otillåtna medel inom mitt idrottande!
det är en ren jävla förolämpning efter 12års slit att någon yppar sånt skit som så lätt sprids till ett rykte!
jag har blivit testad en gång..naturligtvis negativt och ställer gärna upp när fan som helst!!
vad andra håller på med bryr jag mig inte om och lägger ingen värdering i! jag har valt att bygga upp min fysik utan otillåtna medel.

på tävling håller man sig till reglerna och i övrigt är det är upp till var och en vad dom gör med sin kropp, så kom inte som en anonym FITTA till min blogg och släng ur dig vad du misstänker mig för!

detta är mitt svar på din nu borttagna kommentar! svara inte på detta! du är inte välkommen här!

 


Kommentarer
Postat av: Ralle

Att folk orkar... säkert en som inte kan ett skit om träning och inte ens tränar själv som sitter hemma framför datorn och är trött på sitt egna liv!



men det är bra skit i dom och kör på!



Mvh

2011-03-02 @ 17:22:31
URL: http://rallestraning.blogg.se/
Postat av: Gustav

Måste kännas bra att vinna DC ren också. Rent statistiskt borde det ju varit några av dem du slog som dopat sig... men ändå inte vann. Bra jobbat :)

2011-03-02 @ 18:51:45
Postat av: Anonym

Det kallas för avundsjuka, för att "personen" ifråga inte vet hur han ska nå upp till din fysik utan otillåtna medel...



Förövrigt följer jag och Johannes ditt ekonomitips. det känns än så länge riktigt grymt!

2011-03-02 @ 21:45:08
URL: http://traningsfilosofi.wordpress.com
Postat av: Tee

Tack mina vänner! kul att ni tycker ekonomitipsen känns bra..har kört på lite mer än ett år nu och det blir bara roligare att gå in på internetbanken för varje löning! Kör hårt!

2011-03-03 @ 18:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0