Nattamada!

Chins och bicepsvideon kommer..får nog sluta skriva att jag ska lägga upp saker dagen efter för det skiter sig alltid..
Ledig imorgon och på Lördag smäller det!! ska bli jäkligt kul att prova på en riktigt styrkelyftstävling!! hade varit så roligt om en liten fitnesskille som jag klarade kvalgränsen till SM (570kg i böj, bänk, mark)!

Var precis och kollade på Thor på bio! bra rulle!
och nu till dagens video..fick lite klagomål på att jag inte pratade i förra matlagningsklippet så här får ni på ren skånska se och höra hur min nattamada..eller alltiett-macka blir till:

kommer ladda hela dagen med kött och potatis samt inte slarva med vätskeintaget imorgon! ligger 2-3kg under 93kg så jag behöver inte bry mig om vikten för en gångs skull!!

Alright! Kör hårt och ha det fint! =)

Kommentarer
Postat av: Kik

haha.. ja bara tryck i dig! =)

2011-05-27 @ 04:54:29
Postat av: Mia

Hahaha :) Inte den lilla nattamaden! Fler såna här inlägg, uppskattas!! :)

2011-05-27 @ 06:57:10
URL: http://paddan-mia.blogspot.com/
Postat av: Mortier

Bre jordnötssmöret på den tomma mackan istället, mkt lättare ;)

Lycka till imorgon!

2011-05-27 @ 07:10:25
URL: http://Manhoods.blogspot.com
Postat av: sis

haha..tveksam till din mix där på mackan.. jaja smaken är som baken jag har köpt mer honung till dig så du kan få en likadan imorgon :D

2011-05-27 @ 18:07:26
Postat av: Anonym

Lycka till i helgen Tobias!

2011-05-27 @ 22:33:16
Postat av: Haje

Kul med dessa matlagningsfilmer, det uppskattas!!

2011-05-28 @ 07:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0