Snart!

Idag anlände vår utrustning till helgen!!!


Nu sova! kommer bicepscurl och chinsvideo imorgon..1 rep max fitnessfive style! bara bänkpressen kvar nu..missade att filma den igår så jag tar med mitt tävlingslyft på Lördag..då hinner jag göra alla fem grenarna inom en vecka då jag gjorde knäböjen i söndags..spännade om någon vågar anta utmaningen.
hade varit kul att se vad fitnesseliten klarar..Sewén är inte sen att hoppa på en utmaning men det skulle varit kul om Ako och Mikael Hollsten (1:an och 2:an från Oslo grand prix) också hade provat..

utmaningen är alltså.. bänkpress, bicepscurl, knäböj, chins, dips. 1rep så tungt som möjligt enligt fitnessfive-regler. alla delgrenarna måste göras inom 7 dagar.

Kör håååårt mina vänner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0