Svar

"Postat av: Fredde

Tjena!

Är imponerad över hur du kom iform inför dc utan att tappa så mkt muskel vikt. Har du lust att dela med dig hur en typisk dietdag (vad du åt) såg ut?! Bra blogg dub har iallafall //Fredde"

Svar:
Hej Fredde. Tack! =) Proteinet är A och O... man kan inte snåla med bränslet..jag tryckte i mig MINST 3-4g protein per kg kroppsvikt per dag under dieten..mycket i form av vassleproteinpulver (whey-80) för att det är bra upptag, lätt och gott..annars fina råvaror..svensk kyckling, lax, torsk, lättkesella, keso, tonfisk, nötkött..till det hur mycket grönsaker jag ville, omega3, multivitaminer...vikten justerade jag genom kolhydratsintaget och lågintensitetsförbränning (promenader).

svårare är det inte =)

här följer exempel från tidigare blogginlägg:

http://teeman.blogg.se/2009/november/a-normal-day.html

Ha det fint och kör hårt!


Kommentarer
Postat av: Fredde

Tack för ett bra svar! Kör hårt med träningen ;O)

2010-01-07 @ 18:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0