3*3

Börjar bli tungt i marklyften nu! 3*3 på 223kg på shemat. därefter blev det ett försök på pb i frontböj och lite dips +75kg för att svara på en utmaning..

höjde mig 10kg i atg frontböj!!!  kändes som där finns lite mer att hämta med utvilad rygg också!!! =)

tanken var att jag skulle göra dipsen lite snabbt utan att påfresta för mycket innan nästa pass på måndag..men det sket sig..man kanske blir lite trött av marklyft och böj ändå..=) eller jag gjorde ju vad jag skulle (5reps) men fick ge allt jag hade..

2 veckor kvar tills det är dags att göra maxförsök i marklyft! ska nöta på till dess och därefter blir det teknikträning för hela slanten.. måste tänja ut hela baksidan från ländrygg till vader så jag kan hålla svanken genom hela lyften.. 

Jag har ett riktigt bra inlägg som nog kommer imorgon! det var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg om en vinnare senast..den gången var det Kik (http://teeman.blogg.se/2010/march/kick.html#comment). Nu är det dags för en annan förmåga som har förtjänat en plats i min blogg! fortsättning följer! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Har bytat till ovanstående adress så jag inte gillade blogg.se

2011-02-06 @ 19:18:58
URL: http://traningsfilosofi.wordpress.com
Postat av: jonas månsson

Tjabba Tobbe!!!

Hoppas allt e bra med dig??? de ser jäkligt stabilt ua. En stor klapp på axeln från mig!!!

Ha de gött och kör hårt

2011-02-08 @ 08:53:13
URL: http://www.metrobloggen.se/jonasmansson
Postat av: Espenhue

Om jag inte minns fel så stavas de schema och inte shema B-)

2011-02-08 @ 15:18:01
Postat av: Anonym

Grattis Espenhue till det onödigaste inlägget hittills! Du är en inspirationskälla Tobias. Keep up the good work!

2011-02-09 @ 14:50:03
Postat av: Tee

jag missar aldrig en chans att jävlas med Mr Espenhue själv! en mycket god och bra vän!

tack för komplimangen Anonym! =)

2011-02-09 @ 20:54:38
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0