Massage

Precis varit på massage hos Sis! perfekt med en syrra som är Massör, PT och snart kiropraktiker!

Min Axel har bråkat ett tag nu..men bara i bänkpressen..så pass att jag har funderat på att avbryta under uppvärminingen ett par pass nu men sen har det släppt efter ett par tunga set..är tydligen nån bicepssena uppe i axlen som spökar..blää




älskar detta uttalandet:
-Jag är inte intresserad av vad du vet och tror...det du vet och tror har tagit dig exakt dit där du är..jag är bara intresserad av vad som fungerar! så om inte din metod fungerar är det kanske dags att prova någon annans...

ta gärna en titt här så ni kan se utvecklingen i nästa inlägg jag gör: http://teeman.blogg.se/2010/april/najs.html#comment



Quitters never win and Winners never quit!

Kommentarer
Postat av: sis

jäkligt bra uttalande måste jag säga :)

2011-01-30 @ 18:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0